Програма GameCC 2017

ПОТОКИ

Game Business

Паблішинг, маркетинг та
монетизація ігор

Game Indie

Як бути справжнім джедаєм та
зробити іграшку самостійно

Game Tech

Unity, Xamarin, Unreal Engine, VR, AI та інші
технології розробки іграшок

Game Art

Дизайн персонажів, левелів, музика та
інший ігровий арт

ПРОГРАМА

pdf

Час “Business”
9:00 – 10:00 Реєстрація учасників (Ранкова кава)
10:00 – 10:40 spikerОлександр Дзюба
CEO at Sense.Vision
“Плейтест: Від встановлення до фанату. Залучення мідкор гравців. Кейс.”
10:45 – 11:25 spikerVlad Micu
Business development and marketing consultant y Data Realms
“Celebrating Adversity on Epic Fail at a Time”
11:25 – 11:55 Кава-перерва
11:55 – 12:35 spikerАлександр Штаченко
Product Owner в компанії Playbeat
“KPI-Management або як контролювати метрики в грі​”
12:40 – 13:20 spikerОлексій Радовіченко
COO, Raccoon.world
“Секс. VR. Або де гроші?”
13:25 – 14:05 spikerSho Sato
Principal Analyst, Media Create
“How do you collaborate together: current condition of game industry and market in East Asia”
14:05 – 15:20 Обід
15:25 – 16:05 spikerРоман Мартинюк
CEO & Co-founder at AppMania​​
“Рік життя в VR. Досвід роботи нашої команди над VR проектами”
16:10 – 16:50 spikerМихайло Харківський
CEO and Founder at Crystal Clear Soft.
“Продюсування – від А до Я​”
16:50 – 17:20 Кава-перерва
17:20 – 18:00 spikerАртем Миронівський
CEO & Founder at Red Beat
“Гра в Бізнес”
18:05 – 18:45 spikerБелименко Олександра
IT юрист в Legal IT Group
“Legal фічі в gamedev”
18:45 – 19:00 ShowCase
Час “Indie”
9:00 – 10:00 Реєстрація учасників (Ранкова кава)
10:00 – 10:40  alt=Олег Новосад
Senior Mobile Engineer / Game Engineer at SoftServe​​
“How to create a non-cinematic promo trailer to your game”
10:45 – 11:25  alt=John Uke
CEO at GameTree PBC
“The influence of a human personality on his preferences and decisions in games”
11:25 – 11:55 Кава-перерва
11:55 – 12:35  alt=Eugene Lavrinenko
CEO at Cells Games
““Воксели” на прикладі Madness Road. Інді розробка”
12:40 – 13:20  alt=Олександр Благодаренко
CEO Uni-Bit Studio inc
“Психологічний фактор відеоігор”
13:25 – 14:05  alt=Christina Begerska
Investment Scout at GameFounders
“Альтернативні види PR вашої гри. Youtubers/streamers”
14:05 – 15:20 Обід
15:25 – 16:05  alt=Константин Нетылёв
VR&AR evangelist
“​”Mixed Reality” або змішана реальність як новий медіум”
16:10 – 16:50 spikerЄвгеній Зінченко
UE4 gameplay programmer C++ in MEGALODON GAMES
“​AI без єдино​го​ рядк​а​ коду на Unreal Engine 4”
16:50 – 17:20 Кава-перерва
17:20 – 18:00 spikerПавло Ленець
CEO at Arrible
“Особливості розробки під HTC VIVE на прикладі Castle Wars VR”
18:05 – 18:45 spikerКруглий стіл
“Game development in the nutshell: what you should know to develop a successful product”
18:45 – 19:00 ShowCase
back to top