Анатолій Ландишев

Speaker

CTO at Patriotic Games


Розпочав кар’єру у 2008 році з розробки мобільних додатків та ігор. З 2010 року – співзасновник та CTO ігрової студії Patriotic Games.

Разом з Patriotic Games працював над такими мобільними іграми як Power Rangers Unite, Spellcraft, а також займався адаптацією ММО стратегії Astro Lords для iOS та Android.

Анатолій активно цікавиться питаннями архітектури, проектування коду, найкращих практик написання ігор, а також різними парадигмами програмування, такими як Data-driven programming, Reactive programming та інші.


Ігри, над якими працював:
Astro Lords: Oort Cloud
Kantar Retail Virtual Reality
Power Rangers Unite
Spellcraft


Тема доповіді: Незв’язний код у Unity

Тези доповіді: Навчитися писати скрипти у Unity легко. Але якщо писати їх так, як вказано в Unity туторіалах – код швидко перестає бути гнучким, а логіка стає заплутаною через безліч неупорядкованих зв’язків між сутностями. Такий код називають «тісно зв’язаним» (tightly coupled). Його важко змінювати та використовувати повторно. У своїй доповіді я розповім, що таке «незв’язний» (decoupled)код, як можна писати такий код у Unity і навіщо це потрібно.

back to top