Артем Самойленко

Speaker

Композитор, Uni-Bit Studio Inc.


Композитор, саунд-продюсер з досвідом роботи у галузі прикладної музики понад 3 роки. Працював над аудіо-оформленням 10 комп’ютерних та мобільних ігор, написав музику до 7 художніх та документальних фільмів. Наразі також працює над музикою до театральних вистав.


Ігри, над якими працював:

Message Quest – саунд-дизайн;
The Butterfly Sign – музика та саунд-дизайн;
Danger Space – підбір акторів, організація запису войсоверів;
ArmSTALKER Online – музика;
Art of War III – музика та саунд-дизайн відео, музика для меню;
Regained Castle – музика для кат-сцен;
Gridberd – музика, саунд-дизайн;
​​Bаttle of Empires​​ 1914-1918 – саунд-дизайн (шумові ембиєнти);
Bloody – музика, саунд-дизайн,​ ​підбір акторів, організація запису войсоверів;
Trigger Time – саунд-дизайн;
Sayri Adventure –​ ​музика, саунд-дизайн;
World of One – муз​и​ка

​Тема доповіді: Ауд​і​о у відео: нюанси у роботі над трейлерами, кат сценами та сінематиками

​Тези доповіді:
На перший погляд музика в ігровому відео не відіграє значної ролі. І справді, здається, що увагу до себе привертають лише якісні звукові ефекти. Але в тому і полягає значення музики, що вона впливає на гравця підсвідомо, закладуючи певне ставлення до того відеоряду, що він бачить на екрані. перефразуючи відомий віслів: “гарну музику у відео чути одразу, чудова музика – непомітна”. То ж як слід підбирати, чи замовляти музику​ ​до трейлера чи кат-сцени, щоб вона спрацювала на всі сто? Спробуємо знайти відповідь на це питання на лекції.

back to top