Danylo Syrotynsky

Speaker

Game Developer


Game Developer в Siligin Software, indiedev. Співзасновник ігрової студії Dragon’s Games, а в минулому житті java & android developer. Ігри для нього – це мистецтво.

З глибокого дитинства мріяв розробляти компютерні ігри, починав з редактора Warcraft3. В університеті програмував картини художникам (медіа мистецтво), а також андроїд девелопером на фрілансі та в ентерпрайзі. Паралельно почав писати свої перші ігри.

Кодерські інтереси: мережеві технології, штучний інтелект, архітектура коду.

В іграх ціную геймплей та їх філософію.

Улюблені жанри – стратегії та РПГ


Тема доповіді: Штучний інтелект для вашої гри​

Тези доповіді:

  1. Чи є в іграх штучний інтелект?
  2. Основні алгоритми АІ
  3. Як прикрутити АІ до вашої гри​
back to top