Mykhailo Kravets

Speaker

Lead Programmer at Ubisoft


З 2003 року займається программуванням, з 2008 року працює в Ubisoft. Працював над Mac та PC адоптаціями багатьох ААА проектів компанії, а також брав участь у безпосередній розробці деяких з них. Співпрацював з такими студіями як Ubisoft Montreal, Ubisoft Annecy, Ubisoft Montpellier, Ubisoft Shanghai.
Займався управлінням команд розміром від 3-х до 25 чоловік, приймав активну участь у розвитку студії.


Ігри над якими працював:

  • Assassin’s Creed II
  • Assassin’s Creed: Brotherhood
  • Assassin’s Creed: Revelations
  • Assassin’s Creed III
  • Far Cry 4
  • Far Cry Primal

 


Тема доповіді: How to lead AAA game programmers team

Тези доповіді:

  • The role of Lead Programmer
  • Efficient collaboration with management, QC and creative teams
  • Coding/managing balance
  • Team development
  • A bit of Agile
back to top