Олег Новосад

Speaker

Senior Mobile Engineer / Game Engineer at SoftServe​​


Комерційний досвід роботи в ІТ більше 3-х років, загалом більше 5. Веде одночасно декілька мобільних проектів: – автор і лід проекту-гри Severenity – архітектор на проекті по менеджменту інвентаря (SoftServe) – кор інженер на Single Sign-On для Healthcare проекті (SoftServe) – архітектор і співвласник проекту Partymaker (pet-project) Амбіційна, різностороння та інноваційна людина та активний учасник різноманітних комьюніті як в ІТ так і за межами.

Системний програміст за освітою, до ІТ займався комерційною хореографією. Своєю сферою вибрав мобайл і гейм-девелопмент адже переконаний, що мобайл індустрія – це майбутнє, а ігри – вічні. У своїх проектах люблю використовувати технології наступного покоління, досліджувати та винаходити нові їхні застосування для того, щоб покращити враження клієнтів від роботи з додатками.


Ігри над якими працював:

  • Shaman Quest (2013)
  • Vernadsky (2014-2015)
  • Boobaraka (2016, Game Jam Jar Hackathon 3rd Place)
  • Severenity (2017)

Тема доповіді: How to create a non-cinematic promo trailer to your game

back to top