Олександр Благодаренко

Speaker

CEO Uni-Bit Studio inc


За 9 років роботи в галузі спікер заснував кілька IT-компаній, допомагав навчати персонал. Брав участь у створенні багатьох ігрових проектів для мобільних і стаціонарних платформ. Замість труднощів і викликів Олександр бачить можливості та рішення, постійно мотивує людей навколо себе працювати краще та ефективніше.


​Тема доповіді: Психологічний фактор відеоігор

​Тези доповіді:
У своєму виступі Олександр говоритиме про застосування знань з психології в геймдеві з метою утримання тонкого балансу між інтригою та залученістю в іграх. Реакція, поведінка та отримані гравцем враження залежать від «соусу», під яким геймдизайнер подає інформацію та відчуття. Саме на цю особливість відеоігор зверне увагу експерт.

back to top