Олексій Ізвалов

Speaker

developer relations at FGL


​Інді розробник з 2010 року, випустив 30 ігор з різноманітними механіками. Ігри були відмічені нагородами на порталах та у гейм-джемах. У власних проектах кожен раз намагаюся винайти нову механіку. З 2012 року у спільноті FGL надаю розробникам поради щодо покращення їх проектів стосовно геймплею та монетизації.

Організатор Global Game Jam Ukraine. Кандидат технічних наук, займався моделюванням потоків повітряного руху.​


​Тема доповіді: Геймплей, що базується на моделюванні потоків та полів

​Тези доповіді:
​На прикладі трьох власних проектів: гри про сніг, про рой бджіл, про розростання імперій, покажу, як домогтися у вашій грі ефекта поля, що керує поведінкою частинок, як оптимізувати пов’язані з ним алгоритми та як використати поля та потоки при побудові нового геймплею.​

back to top