Олексiй Ситянов

Speaker

CEO​ 8D Studio​​


​Олексій в індустрії з 2001 року. Намагався робити ігри з 1993 року.

Закохався в ігри в ранньому дитинстві. Вразила можливість досліджувати нові світи, жити в них, проживати історії. Фантазував, які ігри б створив.

У Олексія хороша фантазія і в 15 років, під враженням від Flashback і Another World придумав фантастичну історію про пригоди на Марсі. Так він зрозумів, що може сам робити ігри.

“Я бачу гру, займаюся її проектуванням і дизайном.
Придумую світи і героїв, історію, діючі сили, сюжетні зав’язки, монстрів, аномалії, артефакти і так далі.

Моє завдання придумати, описати, обгрунтувати і пов’язати з іншими елементами світу, а потім реалізувати це на наявних можливостях. Щоб світ відчувався як справжній, щоб історія відгукувалася з чимось важливим всередині гравця.

У процесі роботи наповнюю рівні, налаштовую баланс, збираю гру з готових та напівготових частин, тестую, стежу за якістю. І так під час всієї розробки”, – поділився Олексій у своєму інтерв’ю.


Тема​ доповіді​:​ ​Геймдизайн Пікових Переживань

Опис доповіді​:
Пікові переживання це особливі моменти в житті, коли нас переповнює щастя і повнота буття. Такі моменти запам’ятовуються на все життя. Приходьте і ви дізнаєтеся, що потрібно робити, щоб пікові моменти траплялися і у ваших іграх. Доповідь для геймдизайнер і сценаристів.

back to top