Роман Гуро

Speaker

Засновник, Арт-тренер GUROED.COM


В ігровій індустрії вже більше 15 років.
З 2010 року ведучий онлайн курсу Малюнка і Цифрового Живопису і курсу Концепт-Арт GUROED.COM
С 2015 по 2017 Art Lead студії King Ltd в Сінгапурі.
З 2011 по 2014 Арт-директор студії Nival в Україні. До цього один із засновників студії CREOTEAM і проектів COLLAPSE і COLLAPSE: The Rage.
З 2002 по 2004 працював у Німеччині в компанії Crytek GmbH над проектом FarCry.
Брав участь у багатьох ігрових проектах, серед них такі як: Defenders, Etherlords, FarCry, Perimeter, Heroes of Might and Magic V, Adrenalin: Extreme Show, Time Zero, Berserk, Maelstrom, Duke Nukem: Endangered Species і багато інших.


​Тема доповіді: Класична композиція і колір мовою ігор.
​Тези доповіді:
Класична база накопичила не мало прийомів роботи з людським сприйняттям. Ми візьмемо самі цікаві підходи по композиції і кольору, розберемо як і чому вони працюють, і розглянемо, як їх використовувати на практиці в ігровій графіці.

back to top