Татьяна Опанасюк

Speaker

2D artist at Playtech


Head of Game Production department in Projector, School of Design & Development. Працює у Playtech, у гейм-деві з 2011 року. Почала з роботи у ERS Games Studios над НОРА іграми, пізніше розробляла Match3, слоти та настільні ігри. З 2015 року працює над створенням освітнього проекту у сфері гейм-дев в Україні, наразі очолює кафедру розробки ігр у школі дизайну та програмування Projector. Співзасновник конференції Games Gathering


Тема доповіді: Як скласти собі ціну: як шукати роботу художнику і на яку зарплату

Як шукати свою першу роботу 2Д художником, як змінити роботу, якщо ви на початку шляху. На які ціни орієнтуватися, де не варто затримуватися надовго і як подолати прірву між початківцем і “крутаном”, а також поговоримо про ряд поширених помилок щодо працевлаштування і майстерності​.​

back to top